Tjenesteutvikling er både kunst og vitenskap. Vi liker å treffe riktig med kundens satsninger. Her forteller vi litt om hvordan vi jobber målrettet med tjenesteutvikling. Med riktig faglig bakgrunn og gode rammeverk øker sannsynligheten for suksess.

På våre sider finner du mye, men ikke alt. Av og til jobber vi fokusert på kunder og deres problemstillinger og rekker ikke å legge ut informasjon om alle spennende prosjekter vi har vært innom.

En ting er sikker – vi blir mer og mer travle for hvert år. Det betyr at jobben vi gjør for våre kunder skaper reell verdi for dem, og at de vil jobbe videre med oss.

Alle forretninger som trenger hjelp med forretningsutvikling og tjenesteutvikling trenger å presentere seg selv og sine mål. Det er ikke så lett som mange ønsker til å tro. Ofte forstår forretninger deres behov for vekst og endring, men synes det er vanskelig å skaffe 360 grader oversikt over alle konsekvenser. I tillegg valg av riktige tiltak kan være avgjørende for at utviklingsprosjektet blir lønnsomt.

Av den grunn ønsker vi å snakke med våre kunder uansett hvor de er i prosessen, og jo tidligere desto lettere blir det for oss å merke opp stien sammen med kunden.

For at vi snakker felles språk og begreper anbefaler vi at kunden leser Osterwalder. Vi bruker flere av rammeverkene med våre egne forbedringer og vi har innovasjonsfaglig bakgrunn for å tilpasse de til situasjonen.

Strategier

Det er mange aspekter må man ta hensyn til i forhold til strategier.

  • Samarbeidspartnere.
  • Distributører.
  • Kapital.
  • Prising.
  • Brukeradferd.
  • Markedsundersøkelser av høy nok kvalitet.
  • Hvordan dine sider (kampanjesider og hjemmesider) vil se ut og kommunisere?
  • Trenger du app i ditt konsept?
  • Trenger du 3D-visualisering eller prototype?
  • Trenger du maskot eller nye karakterer som kan bli en del av ditt nye brand?
  • Trenger du strategi for digital annonsering?

Vi legger planen som tar deg til mål. Les mer om tjenesteutvikling som en del av produktutvikling.

-Tatjana