Loading...

Markedsføring

Home/Tjenester/Markedsføring

Vi elsker markedsføring og strategi. For oss handler markedsføring om å forstå kundenes behov og tilby produkter og tjenester som møter disse behovene på en måte som skiller seg fra andre. Deretter må man gjøre produktene synlig for målgruppene. God reklame gir i seg selv verdi til kunden. Det er også vesentlige forskjeller mellom kreativ markedsføring og neste generasjons innovative markedsføring. En helhetlig markedsstrategi med integrering mot sosiale medier, SEO, merkevarebygging og logistikk kan gi fortrinn.

Det er viktig å jobbe systematisk med rammeverk og være oppdatert i forhold til ny forskning og nye trender for å få dette til riktig. Vi ser spesielt på rammeverk for innovasjon og bruker det i markedsføringen i tillegg til oppdaterte versjoner av mer klassiske verktøy. Vår kobling til innovasjon gjenbruker analyse av reklame som input til produktutvikling. Det vanlige er å pakke om budskapet hvis det ikke virker. Vi har i tillegg muligheten til å bistå med å endre selve produktet. Testing er svært viktig. Samfunnsfaglig innsikt og statistisk kompetanse kombinert med en del erfaring og tenking utenfor boksen er viktig for å få analysen riktig. Tolking av data er svært vanskelig for vanlige dødelige. Vi prøver å forstå tallene, men også se bak dem. Metodetriangulering øker sannsynligheten for at vi er på riktig spor. Det er en stor fordel å kunne få testet og justert på mange måter hele tiden for å få markedsføringen til å levere i forhold til strategiske mål. Med sosiale medier kan man drive reklame, men også yte kundeservice og gjøre kundeundersøkelser.

På toppen av det analytiske er de diametralt motsatte personlige egenskapene viktige å veksle med, nemlig kreativitet. Lønnsom kreativitet er innovasjon. Effektiv innovasjon er tett på markedet. Vi hjelper dere.

Strategi og planer

Handler om å fokusere på langsiktige målsettinger og omdømme. Les mer om strategi og planer.

Content marketing

Handler om å produsere interessant innhold og dele det i riktige kanaler. Les mer om content marketing.

SEO

Handler om å optimalisere innhold med tanke på Google-søk. Les mer om SEO.

AdWords

Handler om å ta i bruk annonsering på betalt plass for at dine målgrupper skal finne ditt innhold. Les mer om AdWords.

Sosiale medier

Handler om å spre innhold på en effektiv og målrettet måte. Les mer om sosiale medier.

BEGYNN REISEN

GooglePartnerBadge-Horizontal