Konverteringsoptimalisering

Få flere kunder av samme trafikk
  1. Hjem
  2.  » 
  3. Tjenester
  4.  » Konverteringsoptimalisering

Konverteringsoptimalisering med gode resultater. Lær mer om hva en konvertering er. Fortsett hvis du ser etter leverandører.

Flere kunder fra samme budsjett

Vil du ha flere kunder ut av samme reklamebudsjett? Tenker du lønnsomhet? Du får gjerne en gjennomgang av oss.

Individuell resultatgaranti

Det første vi gjør for deg er en behovsanalyse. Du får en oversikt over muligheter, og denne undersøkelsen ligger også til grunn for vår garanti.

Avtal tidspunkt for gjennomgang og et eventuelt tilbud:

Når passer det? Oppgi gjerne flere alternativer.

Hva slags møte ønsker du?

Personvern

Konverteringsoptimalisering (CRO) handler om å få besøkere til å bli kunder. En konvertering er å få en henvendelse eller et kjøp, en interaksjon med nettløsningen. Dette er en av de viktigste aktivitetene i digital markedsføring.

Brukervennlighet og godt interaksjonsdesign bidrar til at du kan få flere konverteringer og dermed også bedre lønnsomhet. I a/b -testing har det viset seg at layout, menyer og andre grep for bedre informasjonsarkitektur og brukeropplevelse er noe av det som gir best uttelling. Riktig innhold er meget viktig. 

Brukervennlige sider med godt design

Du får hjelp av oss! Vi har både faglig tyngde, erfaring og resultater å vise til for å få til bedre konverteringer. Det er også mange andre mål vi kan øke tallene dine på.

A/B-testing og andre verktøy

Selv om du bruker oss og har tilgang til de med mest erfaring, kunnskaper og utdannelse, så er ikke det nok. Det skal også testes frem. Selv om vi er flinkere enn de fleste til å gjette for deg så er vi (nesten) ikke guder. Du kan være trygg på at vi tester oss frem til hva din målgruppe ønsker. Dette skjer da gjennom avansert a/b-testing hvor vi kjører flere alternativer i samme tidsrom for å få best mulig grunnlag. Et annet grep er heatmaps og flytskjema.

Analyse

Uansett verktøy vi bruker så ligger en god faglig analyse i bunn. Statistikk og beslutniger hvor menneskelig adferd er en del er komplekst. Det er viktig å kunne se bak tallene. Analyse hvor man faktisk tar gode beslutninger er ikke så lett som man skulle tro. Testing, analyse og satistikk er en viktig del av faget. Du som kunde får dette presentert relevante deler på en forståelig måte.

Målgrupper og tilpasning

For at de dyrkjøpte konverteringene skal lønne seg mest mulig er det flere nivåer. Segmentering er viktig for å få flere av de mest lønnsomme kundene. Er dette integrert i kundesystemet er det enda bedre. Får man med data fra økonomisystemet kan det gå riktig bra. Du vil betale mer for et større oppdrag enn et mindre. du vil betale mer for å selge en gravemaskin enn en spade. 

Hvordan du vinner

Du kan rett og slett få mer innsikt med testing. Du kan finne nye målgrupper, og du kan finne ut av hvilket budskap som passer best med dine eksisterende målgrupper. Du kan bruke informasjon fra markedsføringen til å utvikle bedre og mer interessante proodukter og tjenester. Som en gammel sjeggete mann ved navn Darwin omtrent sa:

Den mest tilpasningsdyktige vinner

konverteringsoptimalisering
Coinno Performance-byrå Oslo

Resultatbesert markedsføring

Personvern